Rezervácie - Skvelé zážitky a adrenalinové darčeky. Zážitkové lety, Pilotom na skúšku tandemový zoskok padákom

Vitajte na skyexpress.sk
Prejsť na obsah

Hlavná ponuka:

Rezervácie

Dôležite upozornenie:
1. Nevytvárajte viacnásobné rezervácie ani keď sa pomýlite ani v prípade že vám to vyhodí chybu, Dôležité je aby po rezervácii už ten daný termín nebol v ponuke. Môže sa stať že vám potvrdzujúci e-mail príde do spamu alebo ho obzvlášť gmail úplne odmietne. Úplné odmietnutie sa stava výnimočne a to že nedostanete potvrdzujúci e-mail neznamená že ten termín nie je platný alebo je nutné si spraviť ešte jednu rezerváciu. Ak aj napriek tomuto upozorneniu vytvoríte viacnásobné objednávky tak sa váš kupón automaticky stornuje pre nedodržanie podmienok poskytovateľa.

2. Všetky rezervované termíny sú automaticky platné. Nie je nutné telefonicky overovať či termín platí. Máme obmedzené možnosti prijímania hovorov kvôli pracovnej zaneprázdnenosti. Tento rezervačný systém vznikol na to aby sme vás odbremenili od starosti ohľadom uplatnenia kupónu. Vyplniť formulár vám zaberie asi 1minutu a o zbytok sa postaráme my automaticky :)

3. Pred letom musíte preukázať vytlačený kupón. Inak nebude možné let previesť.

4. Kupóny platia ešte 2 týždne po platnosti automaticky.

5. Termín inak ako online nie je možné za-rezervovať!

Termín 16.06.2019 Je primárne plánovaný na letisko LZDV Dubová. No z prevádzkových dôvodov sa to môže zmeniť na Nové Zámky. Kým vám nevydáme inú inštrukciu tak platí Dubová a nie je nutné sa telefonicky informovať ohľadne letiska odletu.

Vážený zákazník predtým ako nám zavoláte prosím prečítajte nižšie uvedené najčastejšie otázky sú tam zhrnuté 90% pravidelne sa opakújucich otázok.

Najčastejšie otázky:

Q: Niekoľko dní sa vám snažím dovolať nedarí sa mi je niečo zle?
A: Ospravedlňujeme sa ale bohužiaľ musíme sa často venovať dôležitým činnostiam, ktoré bohužiaľ nedovoľujú dvíhať telefón. Preto prosím prečítajte si dole uvedené pravidelné otázky ktoré tvoria 90% všetkých hovorov.

Q: Mám rezerváciu na XY deň a čas XY platí to?
A: Ano termín vám platí kým to my zrušíme z nejakého dôvodu preto nie je potrebné už nič overovať. Tento rezervačný systém vznikol na to aby ste po zadaní rezervácie nemali žiadne starosti.

Q: Nevedel som sa vám dovolať preto som si nevedel vytvoriť rezerváciu.
A: Toto počúvame pravidelne ale to nie je ospravedlnenie že tú rezerváciu ste nemali v čas. Všetko dôležité sa nachádza pod týmto linkom spolu s 90% pravidelných otázok.

Q: Neviem nájsť letisko z ktorého chcem letieť v zozname termínov.
A: Bohužiaľ v tom prípade ide o to že zrejme daný termín alebo dané letisko je plne obsadené. To ale neznamená že nelietame len rezervačný systém je urobený tak že zákazníkom vybraný termín zmizne z ponuky.

Q: Neviem nájsť letisko z ktorého chcem letieť v zozname termínov - možem požiadať o storno kuponu?
A:  Nie v zmyysle VOP nie je to dôvodom na storno.

Q: Nedostal som potvrdzujúci email.
A: Môže sa to vynimočne stať ale rezervovaný termín platí!!! Pripadne vam spadol do spamu.

Q: V akom predstihu mám prísť na letisko.
A: poprosíme vás chodiť na čas. Netreba prísť skorej mi termíny máme organizované tak aby na všetko bolo dostatok času.

Q: Ak bude zlé počasie a nebude sa lietať ako sa to dozviem.
A: Ak je jasné že to bude neletové budeme vás informovať večer pred termínom lietania. Ak sa počasie zhorší počas dňa budeme vás informovať akonáhle to pôjde.

Q: Kupón mi končí za niekoľko dní a už nevidím termíny ktoré by som si za-rezervoval.
A: Dostupnosť termínov na každé letisko garantujeme 30dní pred koncom platnosti kupónov. V prípade že  nie s termíny dostupné par dní (5)  pred koncom platnosti kupónu tak si môžete ešte zerezervovať termíín 14dní po platnosti tak že daný termín je v tomto 14 dňovom intervale.

Q: V rezervačnom systéme nevidím termíny na nasledujúci mesiac alebo niekoľko mesiacov.
A: Termíny aktualizujeme priebežne podla potreby a dopytu spravidla na 3 týždne vpred. Je to z dôvodu že dlhodobé plánovanie je problematické.

Q: Ak sa zruší termín z dôvodu nevyhovujúceho počasia alebo prekážok na strane poskytovateľa tak mi kupón prepadne?
A: Nie kupón vám neprepadne a v týchto prípadoch sme ochotný prijať aj kupón po platnosti ale maximálne 14dní po platnosti.

Q: Ak sa nedostavím na dohodnutý termín bez kontaktovania poskytovateľa prepadne mi kupón?
A: Ano kupón vám automaticky  bez nahrady prepadá.

Q: Ak mi nevyhovuje termín môžem ho zmeniť alebo zrušiť?
A: Áno môžete tak urobiť 3 dni vpred. V prípade naozaj závažných prekážok môžete tak urobiť aj v deň letu ale musíte nám vy dať vedieť že neprídete.

Q: Prečo ste nám zmenili miesto odletu deň dopredu? A čo v prípade že nám to nevyhovuje.
A: Miesto odletu sa môže zmeniť z dôvodu počasia ako je napríklad vietor alebo vydané výstrahy pred búrkami a podobne. Problémy môžu nastať napríklad v Trnave ak fúka silný vietor tak sa tvorí mechanická turbulencia a znemožňuje to let, ale napríklad v nových zámkoch kde je rovina tak to nerobí žiadny problém a dá sa bezpečne letieť. Tieto zmeny robíme veľmi neradi vzhľadom na komplikácie pre zákazníka ale vaša bezpečnosť je pre nás prvoradá a v tomto nerobíme žiadne ústupky.
Návrat na obsah | Návrat do hlavnej ponuky